19 januari 2010

Mission Foureyes

Idag har jag börjat jakten på de perfekta glasögonen! Jag behöver kunna ha glasögon vissa dagar och ändå kunna känna mig fin. Letar efter något lite vågat men inte överdrivet.
Nu får ni vara med och hjälpa till!!
Jag har lånat hem tre olika bågar och ni får väldigt gärna säga vad ni tycker och rösta på en av dem med en kommentar.

Då kör vi!!

1. Sköldpaddsfärgade plastbågar
2. Metallbågar
3. Svarta bågar i plast

1.
2.
3.

(Ber om ursäkt för min sjukt dåliga mobilkamera!)

8 kommentarer:

Danjel sa...

De sista ;)

Linnea sa...

Nr 3 var jàtte snygga! Nr 1 funkar men inte sà snygga. Nr 2 BIG no no!!:)
Sà tycker lillasyster!

Yvonne sa...

Hmm, ganska jämnt mellan 1 och 3 men jag säger 1 :-)

Sandra sa...

Jag röstar på de snygga svarta, nr 3!

Emma sa...

Håller med om att 1 & 3 är bäst. Ta med i kväll så får jag se live! Kram kram

Lisa sa...

Okej, have to go with no 3. Helt klart. Det är bara en stor fet trea. Håller helt och hållet med Linnea, nummer två är en gigantisk no no, funkar inte. Ditt späda vackra lilla älvansikte behöver sig ett par feta blaffe-bågar i svartplast! Men som sagt, skulle behöva se de in real life för att kunna uttala mig ordentligt. Vad har J sagt?? Jaja, jag röstar på nummer 3 i alla fall. Nu får du snart börja sammanställa statistiken över alla röstningar!! Puss och kram.

Anonym sa...

1 och 3 är bra.

J

PS. Notera min nya fina tavla i bakgrunden!

Emme MacDonald sa...

3:an! :D