11 oktober 2010

Hamsterboa

Åh äntligen har jag fått loppisfynda lite! Sitter här med mina nya fynd och känner mig nöjd. Visar imorgon när jag har  tvättat av dom lite.

Men nu kan ni få se lite grejer jag hittade som jag väldigt gärna ville ha men som fick stanna kvar. Det  var en riktigt bra loppis, mycket fina grejer och framför allt billigt. Eller jag som är van vid Stockholmspriser tycker i alla fall att det var prisvärt.

Jag blev helt kär i matbordsstolarna nere till vänster. 50 kr styck och fantastiskt sköna att sitta i. Men eftersom jag inte kunde bära 4 stolar fick de stå kvar. Om jag smörar lite för Oscar och hans Volvo kanske vi kan kolla om de finns kvar i veckan.
Schysst rak gungstol.

Den chockrosa soffan var ju bara så cool! Till fanns två matchande fåtöljer. Mmmm cerise soffgrupp....

Hallmöbeln kostade också bara 50 kr. Suck. Den var fin. Men när jag nästan bestämt mig för att köpa den kom jag på att den nog inte skulle få plats där jag tänkt att ha den.
Snyggt soffbord, 100 kr. Men jag tror att det är för stort för min soffa. Tror...




2 kommentarer:

Linnea sa...

Ooooh! Den rosa soffan vill jag ha!! Äntligen nåt som vi båda tycker är fint! :)

Pernilla sa...

Äntligen! Det tog bara 28 år! Jamen visst är den fantastisk och det fanns två rosa fåtöljer till i samma tyg! Like!