15 november 2011

Vad har hänt här?
























Jag står och väntar på tunnelbanan i vanlig ordning och tittar på reklam. Det finns så mycket som är konstigt här.

Varför är Birro helt sönderretuscherad och ser ut som en konstig docka? Det ser ut som att han är gjord av porslin.
Varför har de lagt namnet på tidningen rakt över BlondinBellas ansikte? Blev hon inte bra på bilderna, är det ett statement eller bara någon som försöker vara lite nytänkande.
Pappa Magazine? Jag är tveksam. Det är väl klart att pappor också kan få en tidning. Vill de ha en egen tidning?

1 kommentar:

Åsa sa...

ha! kul min kille och jag stod igår i pressbyrån och diskuterade blondinbellas tidning (av någon anledning!) han var helt klar med att titeln skymde hennes ansikte i tunnelbanereklamen, jag kontrade med något om att "nej, men så dumma kan de väl inte vara!" men han hade rätt, lånade bilden och skickade till honom.

världens längsta kommentar, men men!