26 april 2012

Sex, scener och manusförfattare.

Nu är jag äntligen klar med bokprojektet. Vi har gjort en bok till manusförfattarna på skolan som i år handlar om sexscener. Alla i GM-inriktningen har fått göra varsin bok med layout och illustrationer. Det har googlats en hel del porr och det har pratats enbart sex på skolan nu i några veckor nu. Dessutom har vi brottats med limningsmaskiner, printers och skärmaskiner.

Idag är sista dagen på skolan. Imorgon flyttar jag hem till Stockholm för att börja min andra praktikperiod på onsdag. Det ska bli så himla kul och spännande, men jag är nervös.


3 kommentarer:

Åsa sa...

Fint!! Är det du som gjort illustrationerna? Mycket smarta i alla fall!

Pernilla sa...

Ja, det är mina illustrationer. Tack!

Lisa sa...

Ja, sexboken! Äntligen är den färdig. Jag vill titta!!