31 december 2009

Årets..

Bästa loppisfynd - Tycker väldigt mycket om min pall från Kalmar.
Älskar skänken i teak också, fast det var nog inget fynd med tanke på priset
Favoritaffär - Hemlängtan i Borgholm! www.hemlangtan.net
Mest lästa blogg - Femtiotalsjakten.. såklart!
Nykomling - Underbara lilla Matilde!
Mest spännande - Att ha en gravid lillasyster! Helt galet konstigt!
Favoritskiva - Kents Röd.
Bästa beslut - Att byta lägenhet med min syster och flytta till min fina etta!!
Bästa beslut 2 - Börja på Basis! Älskar den skolan!!
Upptäckt - Podcasts!
Saknade - Min fina lila mobil, RIP, den tog så fina bilder!
Roligaste - Pang Prego! Har skrattat högt på tunnelbanan ibland.
- Världens finaste pojkvän som alltid ställer upp på sin virriga konstnär.
Fest - Midsommar på Öland! Ikväll kör vi igen, Midsommargänget går ALL IN!
Nyårslöfte - Träffa Lisa och mina andra vänner lite oftare!
.

2 kommentarer:

Libby sa...

Tack för omnämnandet! Och tack för en kul blogg + Gott Nytt År!

Lajsa sa...

Bra nyårslöfte där Snyggo. Jag har exakt ett likadant! Pöss på dig.